【登山安全小貼士】上篇

踏入秋季,天氣就快轉涼,又係登高行山嘅好日子。唔知道大家有冇相約三五知已去登山遊樂呢? 但當大家在山上欣賞秋天美景時,都千萬不要忽視了安全的細節。

 


安全小貼士

  1. 出發行山前,大家記得要留意天氣情況,特別是會否有大風雨或是雷暴。
  2. 預先了解並制定行山路徑,注意警署,郊野公園及求救電話的位置。
  3. 出發前,留意自己的身體狀況是否適合。
  4. 穿著合適的衣物,最好帶備太陽帽及行山杖。
  5. 應攜帶以下物品:地圖、指南針、急救藥品、電筒、哨子、紙筆、禦寒衣物、雨具、後備食糧、充足的食水,以及通訊器材如流動電話等。
  6. 不要獨自前往,應選擇和有經驗及急救知識的朋友同行。

 


 

大家記得準備充足喇!同時食定「維特健靈加強配方知音蟲草」https://goo.gl/f8ixjH,補肺益腎先有氣行山嘛;加上「維特健靈活關素」https://goo.gl/kuNbjo,就唔使怕關節問題啦。

再睇埋我地嘅安全小貼士,咁就玩得開心,家人又放心啦!

沒有留言

留言

你的電郵地址不會被發佈。