3招趕走星期一症候群 [Monday Blue]

星期一最難捱?

星期一對打工仔來說,是返回工作崗位的首天,理應是抖足精神,為一週工作有個好開始。可是理想和現實總是有差距,即使週末能「叉足電」,大部分打工仔星期一早上返工時,仍感到很灰、焦慮、疲憊,即大家常聽到的「週一症候群」(Monday Blue)。

以為捱過壓抑心情就無事?「週一症候群」令打工仔專注力變差、容易忟憎緊張、做事提唔起勁、思緒特別混亂,工作表現及效率自然特別低,所以「週一症候群」隨時令你週一已做不完手上事情,工作只會不斷積存下去!有調查顯示,星期一的加班率是一週中最高,而香港打工仔的加班比率更遠超全球平均值,所以情況好普遍,你並不孤單!

3招趕走週一症候群!

返工最緊要返得開心!如果你都有「星期一症候群」,可以試下以有三個小方法,幫助你輕鬆轉換過渡期,不再對星期一感到厭世!

#1 星期一朝早,提早20分鐘起床

大部分人每朝都想把握時間瞓盡每一分鐘,最後只剩半小時趕住出門口,只能刷牙洗臉、咬個包就出門口上班。與其週一趕頭趕命,不如嘗試早20分鐘起身,有時間食個較好的早餐,幫自己襯好衣服,好好整理一下思緒,做好準備,新一天有個好開始!

#2 約朋友食飯聚會

成個禮拜流流長,預先約定朋友在週中或者週末聚會,即使在最難捱的星期一,都可以有些事情可以值得期待,自然心情較好,效率高,工作表現自然較好。

#3 培養運動習慣

每日預留時間做些運動,有助大腦產生安多酚,令人出現快樂的感覺。加上出一身汗,對健康有幫助之餘,可能在運動期間帶來些靈感。無論打波、跑步、做GYM均可以,建議每日可做60分鐘。

唔通要等週末放假,先可以透透氣…?

立刻想試用以上方法放鬆減下壓?講就容易!大部分打工仔連休息時間都不夠,要搵時間做減壓活動實在好難,唔通吓吓都要等到週末放假,先可以透透氣?

與其繼續逃避壓力,不如正確面對,輕鬆幫你restart好心情!事實上,有些天然中藥成分可以幫到你。

食Vita Joy,restart好心情!

無論是不是星期一,想隨時隨地幫restart心情?有辦法!維特健靈Vita Joy含純天然中藥,包括合歡花、甘草、龍骨等,有助舒緩壓力心情舒暢。即時助你心情好返晒,回復專注力,工作表現好,做咩都咁掂,無懼Monday Blue!加上Vita Joy絕無西藥成分,適合每天服用,安全可靠。

更多產品詳情:https://bit.ly/3iwtPrb

沒有留言

留言

你的電郵地址不會被發佈。