工作壓力大宣洩唔到?  1個絕招輕鬆restart好心情! 

工作壓力大-情緒化

工作壓力大宣洩唔到?  1個絕招輕鬆restart好心情! 

打工仔工作壓力大忟憎緊張、專注力變差、做事提唔起勁 …… 其實呢啲壓力大問題好常見 

「你有壓力我都有壓力」! 過勞令人變得情緒化,調查發現7成港人負面情緒來自工作壓力工作日日做唔停手,收工時間見唔到,唔通真係要到假期先可以透透氣? 

 工作壓力大-效率下降

 

長期累積嘅工作壓力真係唔好輕視! 做嘢冇心情效率下降、發錯人脾氣搞到好大鑊,甚至因為日頭工作壓力大搞到夜晚瞓唔到做成惡性循環……  

 工作壓力大-惡性循環

 

而家疫情非常時期,心情差、瞓唔好仲有機會影響免疫力! 醫學資料指出,長期暴露於壓力、焦慮及負面情緒下,腎上腺皮質醇會減少免疫系統淋巴球的數量,令人抵抗力減弱。穩定情緒係抵抗病毒的有力屏障。 

 

好多時候,當我哋覺得工作壓力大到爆煲時,其實都好難即時離開壓力所在地…… 想即刻收工? 即刻去跑個步、聽個音樂、吸下貓,甚至去個旅行?! 事實就係,我哋往往都要完成手頭上工作,先有條件唞一唞 

 

與其由得自己壓力大到專心唔到做到工作過勞心情頻繁處於壓迫、爆走狀態而無途徑宣洩或及時放鬆不如俾 維特健靈Vita Joy 輕鬆幫你restart好心情! ?        

 工作壓力大-及時放鬆

 

工作壓力大    7種天然中藥成份助放鬆減壓 

Vita Joy「寬欣」由天然中藥製成改良自古方的「甘麥大棗湯」,含合歡花、甘草、龍骨等,針對壓力大問題,無論日常生活壓力定工作壓力問題Vita Joy「寬欣」都有助舒緩壓力令心情舒暢 

 

Vita Joy「寬欣」內含七種天然中藥成份,全面解決壓力問題: 

舒緩壓力中藥成份01:龍骨:紓緩緊張,改善睡眠不安 

舒緩壓力中藥成份02:小麥:養心寧神 

舒緩壓力中藥成份03:首烏藤:改善多夢失眠 

舒緩壓力中藥成份04:牡蠣:安神,改善不安情緒引起的睡眠問題 

舒緩壓力中藥成份05:炙甘草:健胃健脾 

舒緩壓力中藥成份06:合歡花: 安神解憂,改善失眠 

舒緩壓力中藥成份07:茯苓: 改善心神不安 

 

 工作壓力1-寬欣

 

BAD MOOD上身,食一粒即時助你趕走壓力restart 好心情!心情好返晒,回復專注力,工作表現好,做咩都掂,收工都早啲啦!Vita Joy為純天然中藥絕無西藥成分,適合每天服用,安全可靠。 

了解更多: https://bit.ly/3yh8tXm

 立即購買「寬欣」:https://bit.ly/3qEMOU6

配合服用維特健靈「寧心」,純天然中藥助你提升睡眠質素,深睡好眠,翌日回復充足精神,應付當日接踵而來的工作。「寬欣」、「寧心」,全面助你打破「日頭壓力大,夜晚瞓唔到 」的惡性循環! 

 工作壓力大-寧心-產品

了解更多https://bit.ly/3sdXme8

立即網上購買「寬欣」,打破惡性循環: 

https://bit.ly/3P5MRmH

延伸健康資訊: 

返工返到好崩潰? 教你4招返工鬆一鬆小技巧 

失眠只因晚上睡不好? 專家: 日間有「一個問題」才是關鍵!

疫境令人壓力爆煲? 6招教你踢走惡性循環